تجهیزات آرایشگاهی، قلب یک آرایشگاه

استند آرایشی یا جعبه لوازم آرایشی یک از و وسایل کاربردی در سالن های زیبایی می باشد. نظم و چیدمان درست وسایل ارایشگاه باعث می شود سرعت عمل آرایشگر یا میکاپ آرتیست چند برابر شود. استفاده از استند آرایشی باعث می شود بسیاری از وسایل آرایشی مثل لوازم آرایش ابرو و مو و… ساماندهی شده و دسترسی به آنها راحت تر باشد. معمولا استند ارایشی از جنس پلاستیک ، طلق و چوب تولید می شود.

 یکی دیگر از کاربردی ترین وسایل آرایشگاه، پایه سشوار است. سشوار در واقع یکی از پر مصرف ترین وسایل در سالن های زیبایی است. زمانی که سشوار بروی میز قرار احتمال افتادنش بسیار زیاده به همین خاطر استفاده از پایه سشوار در هنگام کار باعث می شود که نگران افتادن سشوار نباشیم. پایه سشوار در دو مدل ایستاده و رومیزی تولید می شود. طرح و رنگ بندی پایه سشوار بسیار متنوع است.

ترولی آرایشگاهی یک از ضروی ترین لوازم و تجهیزات آرایشگاه است. با استفاده از ترولی می توان تمام لوازم آرایشگاهی رو سرو سامان دهید. مرتب بودن وسایل سالن زیبایی برای همه آرایشگران و میکاپ آرتیست ها اهمیت دارد. به دلیل استفاده فراوان از ترولی در سالن های زیبایی زنانه و مردانه بهتر در موقع خرید به کیفیت و ساختار آن توجه شود تا بدون نگرانی بتوان از آن چند سال استفاده کرد. ترولی ارایشگاه معمولا در جنس های فلزی و چوبی (ام دی اف) تولید می شوند. سایت تک نشین انواع ترولی آرایشگاه را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت به صورت اینترنتی عرضه می کند. برای خرید ترولی آرایشگاهي کافیست به سایتتک نشین مراجعه کرده و بعد از بررسی بهترین خرید را تجربه کنید.

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *