آرایشگاه ها، از گذشته تا به امروز

در چند سال قبل به صندلی آرایشگاهی خیلی توجهی نمی کردند باید گفت اصلا برای آرایشگران و سالن دارن اهمیت نداشته از چه صندلی در آرایشگاه استفاده می شد. کم کم بعد از گذشت چند سال شاهد تغییرات چشم گیر در صنعت تجهیزات و لوازم آرایشگاهی هستیم. صندلی آرایشگاه یکی از تجهیزاتی است که در این چند سال خیلی به روز شده، در گذشته صندلی آرایشگاه فقط در چند مدل تولید و عرضه می شد ولی الان صندلی ها در انواع و شکل های مختلفی تولید می شوند و روانه بازار می شوند.

یکی از انواع صندلی آرایشگاه که اخیرا در بین آرایشگران و میکاپ آرتیست ها پرطرفدار شده است، صندلی کوپ است. صندلی کوپ را با نام صندلی کوتاهی آرایشگاهی نیز شناخته می شود. صندلی کوپ ارایشگاهی در سالن های زیبایی بسیار پرکاربرد است از مزایای آن می توان به وزن مناسبش نسبت به صندلی های مرسوم آرایشگاه اشاره کرد. صندلی کوپ می توان گزینه مناسبی برای استفاده در سالنهای زیبایی با متراژ کم باشد.

تخت ماساژ نسبت به خیلی از تجهیزات و وسایل ارایشگاهی که روز به روز در حال افزایش است هنوز ثابت مانده است. البته بسته به نوع صندلی آرایشگری قیمت آن نیز متفاوت است. اغلب صندلی های برقی آرایشگری نسبت به صندلی های طرح برقی گران تر هستند. در هنگام خرید صندلی آرایشگری حتما به گرانتی و خدمات پس از فروش صندلی توجه داشته باشید، بیشتر صندلی های بی کیفیت عرضه شده در بازار گارانتی و خدمات پس از فروش ندارند. تمام تجهیزات و صندلی های آرایشگاهی عرضه شده در سایت تک نشین دارای استانداردهای کیفی و خدمات پس فروش هستند.

سایت تک نشین علاوه بر صندلی آرایشگری انواع صندلی های مخصوص آرایشگاه های زنانه ، مردانه و کودک را با مناسب ترین قیمت بصورت آنلاین عرضه می نمایید. برای اصلاح از آخرین قیمت های صندلی آرایشگری به سایت تک نشین مراجعه نمایید.

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *